Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Eve - 19 februari 2009 13:15


Så var det helg då, första lugna helgen på länge känns det som. Inte det att jag inte har saker och göra, men jag går inte och funderar över hemresor eller stressar över uppskjutna inlämningsuppgifter. Det lär nog bli fullt upp ifs, men just nu känns det lugnt. Ser fram emot tre dagarns sovmorgon, tre dagar att inte behöva gå utanför lägenheten (bortsett från en sväng och handla i morgon, vore ju illa och tvingas äta makaroner i tre dagar för att allt annat (nästan iaf) är slut. Och köpa semlor då. Semlor är gott). Tre dagars ensamhet och lugn och ro. Jag tycker faktiskt om att vara ensam oc har ett behov av det. Visst kan det kännas jobbigt om det är påtvingad och inte vald ensamhet, men det är en annan sak. Ibland behöver man lugn och ro för att kunna landa.


Och för övrigt, delad glädje är dubbel glädje (appropå kommentaren i nedanstående inlägg). Hon blev uppenbarligen glad över min kommentar, och jag blev glad över att hon blev glad. Så fram för fler (ärliga såklart) positiva kommentarer. Världen behöver mer glädje :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards