Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Eve - 15 februari 2009 23:26


Varit en hyfsat produktiv dag idag, trots  bristande motivation. Satt och skrev 3,5 h på biblioteket idag, gick mycket bättre och koncentrera sig där än hemma. Så, så får det väl bli i fortsättningen ockås. Annars ser det ut och bli en stressig vecka, heldag i skolan imorgon, en redovsning på tisdag som jag knappt börjat på, en inlämning på tisdag som jag inte börjat på plus heldag i skolan, en tur till Skövde på onsdag som studentambassadör (vilket innebär att jag missar skolan, men det får det vara värt) och sen skiss och gestaltning på torsdag, där vi egentligen skulle ha gjort klart allt det gamla till, för att inte tala om att vi är fyra veckor försenade med ingmet:en även om det inte är vårt fel. Menmen, det ger sig väl. Är ju mest mitt eget fel att det blir stressigt också, borde har gjort mer i veckan nu när jag varit ledig. Men det är lätt att vara efterklok. Och lite stress är alltid nyttigt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards