Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Eve - 6 februari 2009 21:57


Inlämningsuppgiften som egentligen skulle in på söndag blev framflyttad en vecka :) Jag har alltså gott om tid att göra klart den. Känns skönt det, men ska ändå försöka göra så mycket som möjligt i morgon och på söndag, innan jag åker hem. Blir lite mer konkurrens om datorn sen, en dator på fem personer känns väl sådär. Eller tja, snarare en på fyra eftersom brorsan har två (!) egna. Fuskisen där. Stressen har hur som helst lättat en hel del, även om det finns gott om saker att stressa över ändå. Och en annan sak att se fram emot är att jag slipper åka tåg hem på söndag, pappa kommer förbi och hämtar upp mig, han ska till Nässjö och bowla på dan, så det blir lagom att ta den svängen förbi när han är på hemväg :) Bortskämder till tusen här :)

Av Eve - 6 februari 2009 19:28


Första inlämningsuppgiften är precis inlämnad. Bra blev den inte, att sikta på utsökt hade väl varit att gå till överdrift med tanke på lärarens åsikter, däremot hoppas jag på ett "acceptabelt". Lutar själv dock snarare åt tveksamt...


Nu blir det till att börja på den andra inlämningsuppgiften och försöka komma ihåg det där med refernser. Och lyssna lite mer på Damien Rice.


Och för övrigt, något att visa för brorsan.


Av Eve - 6 februari 2009 17:15


Ibland önskar jag verkligen att jag kunde spela gitarr. Att jag hade fortsatt på musikskola, där jag gick för så många år sedan nu. Men det blev aldrig så, vilket jag ångrar lite när jag ser videon nedan.



Av Eve - 6 februari 2009 15:51


Det går inget bra med skrivandet. Har väl drabbats av skrivkramp eller nåt. I alla fall skyller jag på det. Fast å andra sidan beror det väl på brist på motivation. Borde överhuvudtaget inte sitta hemma och försöka skriva, jag hittar bara på en massa annat. Slösar bort min tid. Ångesten börjar komma krypande, har en inlämning idag som vägrar bli bra, jag har ingenting att skriva, helt enkelt för att jag inte har upplevt särskilt mycket i mitt liv och därför inte har något att skriva om. Sen har jag en inlämning på söndag som jag inte börjat på än. Så otroligt korkat att skjuta upp allt till sista stunden, men samtidigt så typiskt mig.


Sen är det ju så, hittar en massa annat som är roligare att göra än skolarbete. Fastnade här igår. Hittade ett par favoritserier. Tyvärr var inte alla färdigskrivna och inte uppdaterade på ett tag... Nåväl, var nog lika bra det, kanske kan tvinga min hjärna att bli på skrivhumör istället.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards