Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Eve - 18 januari 2009 18:35


Inte gjort så mycket av värde idag hlr, tvättade på morgonen, sen satt jag och kollade på hus och lägenheter på hemnet. Inte för att jag lär köpa något de närmaste åren, men det är kul att titta likväl. Släpade mig även ut i kylan ner till återvinningsstation för att lämpa av lite kartonger och gamla batterier. Skönt och komma ut, borde se till att gå ut och gå lite oftare bara, tror det skulle göra underverk för mitt humör. Sen har jag suttit och läst lite också, läste ut en bok som jag började i för mer än ett halvår sedan. Bättre sent än aldrig. Rätt så bra var den också, även om den blivit liggande ett tag. Vissa passager i böcker tar lite tid innan man kommer förbi, av någon underlig anledning. Matlagning har också hunnits med, något bättre matvanor än igår kan man lugnt påstå. Vad jag egentligen tänkt göra idag, måla klart två uppgifter och börja på den tredje samt göra OrgLedF uppgiften har inte blivit av. Det sista ska dock göras ikväll eftersom jag behöver ha det klart när vi ska disskutera i vår halvfärdiga grupp i morgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards