Alla inlägg den 16 januari 2009

Eh

Av Eve - 16 januari 2009 17:54


Börjar bli trött, men förstår inte riktigt varför. Inte precis som att jag gick upp tidigt imorse, tog sovmorgon till nio. Var ledig idag, önskar jag kunde säga att jag utnyttjat dagen till fullo, men det är tveksamt. Förmiddagen spenderades med att leta roliga LOTR klipp på youtube samt läsa bloggar och misslyckas med att få tag i en person på telefon. Eftermiddagen med möte med en person, en massa tid i telefon för att försöka få tag i en annan person, som när jag väl fått tag i honom inte hade tid med mig den närmaste veckan. Trevlig verkade han dock, det borde ju båda gott för framtiden. Kan ju alltid hoppas. En tur till Maxi har även blivit av, planerar inför en filmdag imorgon. Måste ju passa på när vi inte har överdrivet mycket och göra i skolan än. Men det bygger nog på så småningom på den fronten också. Inga speciella planer för kvällen, blir väl att se klart "Jane Eyre", samt läsa lite, ev fortsätta lyssna på en ljudbok och sticka lite. Känner mig snarare som 71 än 21. Ont i ryggen har jag också.

Av Eve - 16 januari 2009 10:30


The Sims 3 släpps i februari (jag är en sims-nörd), vilket innebär att jag är i akut behov av en ny dator, då min inte ens klarar 2:an. Sen kom jag på att jag har ju sportlov vecka 7 (ja, tydligen har man sportlov på den här Högskolan. Nåt sånt fanns verkligen inte vid LTU. Och andra sidan hade vi någon form av höstlov där.), så då kan jag ju spela det hemma, finns ju lite bättre datorer där. Tyvärr sammanfaller inte datumen, sporlovet är mellan 9-15 februari, spelet släpps den 19:e. Typiskt. Och andra sidan innebär det att jag inte kommer spendera hela vecka sju inomhus, utan faktiskt har möjlighet att göra andra saker som att gå ut och gå med hundarna och träffa kompisar. Så nåt gott för det väl med sig. Önskar dock att jag hade pengar till en ny dator, men det får bli till hösten isf.


 

Bild från spelet (lånad från CDon), visst ser det kul ut?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards