Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Eve - 18 augusti 2008 06:24


Jaha, så börjar skolan igen då. Hade gärna haft en veckas ledigt till, även om jag samtidigt ser fram emot att börja plugga igen. Dock började morgonen med att jag inte hittade min klocka (panik!). Har ett stort klockbehov, iaf när det kommer till skolan. Tänk vad hemskt att sitta på en föreläsning och inte kunna se vad klockan är. Inte kunna säga hur länge det är kvar, och börja räkna ner minuter (om det är en tråkig föreläsning).


Annars är det väl lite nervöst nu. Just nu är jag mest rädd för att missa tåget (även om reservplan i form av pappa med bil finns). Dock är nog den risken liten, ja det skulle vara om det blir nåt fel på bussen då. Men om allt går som det ska så anländer den till rese vid 7 och tåget går 7.25, gott om tid alltså. Sedan har jag nästan en timmer på mig i Jönköping, kommer dit halv nio och vi börjar först halv tio. Men men, får väl gå omkring och kolla lite på stan eller nåt.


För övrigt saknar jag min lägenhet. Får hoppas jag får tag i en lägenhet i Jönköping snart så jag kan flytta.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards