Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Eve - 3 juni 2008 18:42


Mest suttit och pluggat idag, dock med avbrott för att leta lärare och vänta på att han ska bli ledig, samt en fika ute i solen. Fått en hel del gjort även om väntetiden på lärare tog bort en del. Var dock inget jättestort fel jag har gjort, nästan klar med att rätta till det, så inga problem med att bli godkänd egentligen. Dock irriterande och sitta och vänta i 40 min på att han ska bli ledig, man tycker ju att han borde inse att folk kommer komma och fråga honom om saker när han skickat ut mail dan innan till alla som inte var godkända.


S & A gick förbi på STUK. Enligt L såg de oss, men kom ändå inte fram för att hälsa. Synd att det blivit så här tycker jag, särskilt som det är så kort tid kvar. Förstår inte vad det är för mening med att sura så, tycker de kan säga vad det är istället, att gå och sura löser väl inget. Förstår inte riktigt vad det är som har hänt, visst vi borde följt med dem, men de kan väl säga att de tyckte det var dåligt att vi inte gjorde det isf. Förstår ingenting egentligen. Visste det var konstigt den där fredagen, helgen hördes vi inte av, men på måndagen, tisdagen och onsdagen verkade allt vara helt ok. Visst, jag pratade om att jag skulle hoppa av, men vaddå, de har pratat om det sen i vintras. Tycker det är synd när vi har umgåtts nästan ett år. Så mycket var den vänskapen värd. Nåväl, får väl se om de följer med och käkar lunch i morgon. Orkar inte riktigt bry mig hlr...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards