Alla inlägg den 6 april 2008

Av Eve - 6 april 2008 12:41


Blev en tur till STIL igår, vilket har restulterat i träningsvärk i armar och höfter idag. Var inne i konditionsdelen mest, värmde upp på en av trampmaskinerna, och sen sprang-gick jag på löpbandet en halvtimme. Men en kort tur till styrkedel blev det, men det var lite för mycket folk där för min smak, kände mig uttittad.


Förfesten hos A igår var lyckad i alla fall. Sex glada tjejer var vi, som drack, pratade om allt mellan himmel och jord, och rökte vattenpipa. En sväng fick vi även sällskap av en sjunde tjej. Strax innan elva drog vi ut, för en gångs skull så var kön inte kilometerlång, och den tog inte åratal, utan det gick ganska fort. STUK var väl som vanligt, lite blandat. Dock ganska kul. Vid ett blev det hemgång för min & S del, till henne, hon hade fått i sig lite mycket. Efter en stund fick vi sällskap av A. Farligt när det fryser på slask sådär, S halkade tre gånger på den lilla korta biten, och det var inte det lättaste att få upp henne.


Idag mår jag förvånatsvärt bra, tror det är mycket tack vare nudlarna vi åt i natt hos S, och vattnet jag drack. Skönt det, att man inte är helt invalidiserad idag. Blev en tur ner till Slemmis om en stund tror jag, dels behöver jag köpa äppelmos, och dels behöver jag komma ut, verkar vara härligt väder ute idag :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards