Alla inlägg den 3 april 2008

Av Eve - 3 april 2008 18:20


Det verkar som om jag får en promenad till. Inget kul att baka bullar utan ägg & pensla med. Får kolla om det är något mer jag har glömt och köpa...

Av Eve - 3 april 2008 17:07


Dagen slutade inte särskilt bra igår. Tänkte på allt jag måste göra de senaste dagarna, och kände att jag inte kommer klara det. Inte bra och tänka så precis innan man ska somna. Men det gjorde jag till sist, även om jag kom upp senare idag än vad jag hade tänkt. Lyckats spilla ut en hel kopp te över köksbänken + micron, samt misslyckats få isär frysna brödskivor utan att det delat sig, vilket gjorde att jag bara ville krypa under täcket igen, och sova till dagen var över. Men även hänt en del bra saker också, ringt och gjort en beställning, fått reda på att företagskvällen var på tisdag istället för ikväll, fått mig en liten promenad, och suttit och läst i boken. Även varit iväg på en fysikföreläsning. I fortsättning ska vi nog gå på Eriks föreläsningar, men det gäller och vara där i tid, tydligen var det bara tio platser tomma på den idag, och fler lär komma. Lär inte vara många som går på våra ordinarie. Synd att man inte kan göra så med räkneövningarna också.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards