Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Eve - 25 mars 2008 22:28


Filmen spinner vidare. Dock tror jag att den börjar komma in på nya, men ändock välkända spår. Och sen känns det som om allt snart kommer gå tillbaka till det normala...


Blev ingen tur in till stan för att köpa garn, dock blev det en tur till kvantum, där det bl a inhandlades Ben & Jerry's glass. Underbart god den där glassen, iaf den smaken jag köper. Annars så har vi suttit hos A ikväll, och sett på film (Marie Antoinette (sp?)) samt pratat, och läst dålig skämt, korkade citat från politiker & kända personer, samt urusla raggningsrepliker. Skojiga böcker har han allt iaf.


Imorgon blir det väl till att tvätta en sväng på morgonen, är det bra det för att jag då kommer upp i tid. Dålig motivation till att gå upp på morgonen ja. Sedan blir det en tur till skolan, moraliskt stöd (& ev hjälplärare) när de andra pluggar inför mattetentan.



Av Eve - 25 mars 2008 12:41


Nu är tentan gjord iaf. Det gick över förväntan, kan ha klarat den om jag har tur. I alla fall vet jag att om jag hade pluggat ordentligt, så hade jag definitivt klarat den. Får hoppas på att de är snälla med rättningen, och att jag inte bröt mot några (av Newtons) lagar :) Något som var bra med att inte ha pluggat, var att jag inte var särskilt nervös innan, nästan inget alls. Inte för att jag brukar vara ett nervvrak precis, men nervösare brukar jag allt vara.


Blir en tur in till stan sen tror jag, tänkte köpa garn till så jag kan sätta igång med virkningen av en bordsduk. Sedan måste jag även handla lite.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards