Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Eve - 6 mars 2008 18:52

Bild från i lördags, något otydlig dock... Och bild på min nya frisyr, trivs redan jättebra i den. Blev verkligen skitsnyggt! :)

Av Eve - 6 mars 2008 18:43


Snöstorm i Luleå idag. Eller nåt, snöat har det i alla fall gjort, och riktigt mycket också. Men fint är det, och inte lika kallt som det varit tidigare i veckan. Haft kemi idag, fick tillbaka deltenta 3, 14,5/20, vilket innebär att jag är godkänd på kursen (tillräckligt många poäng). Dock ska jag göra sista tentan på torsdag...


Var inne i stan och klippte mig sen. Blev rätt stor skillnad. Marre, hon som klippte mig, är verkligen jätteduktig, och en jättehärlig tjej! Sen är hon så mjuk och försiktig, så det är bara skönt när hon håller på med håret. Till skillnad från Mio som kommer och drar och sliter. Men han vet vad han håller på med i alla fall, det blir snyggt. Och dessutom får man igång blodcirkulationen i hårbotten. Är jättenöjd med håret! Funderar dock på hur jag ska färga det nu, om jag ska ha det lite ljusare, eller om jag ska bli mörkhårig. Eller fortsätta med min röd/bruna färg... Får fundera lite, och höra med de andra, de brukar ge bra råd...


Ikväll blir det onyttigt värre, köpt hem popcorn & glass ,Ben&Jerrys, Cherry Garcia, onyttig och dyr som tusan, men jättegod, riktigt söt & med chokladbitar i... Dock har jag levt på sallad i veckan, samt fika, icke att förglömma, så nyttig har jag knappast varit ändå, att bara äta sallad är väl inte nyttigt det heller. Dock är salladen snart slut, och därmed min salladsdiet :)  Fortsätter nog dock med fikat...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards