Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Eve - 4 mars 2008 23:01


Yogat, diskat och bakat scones ikväll. Samt tittat på tv. Dock blev det inte särskilt mycket gjort med fysiken. Mäste nästan ta och sätta mig i skolan nån dag, så jag vet att jag får någonting gjort. Självdisciplinen är inte den bästa. Någonting jag får jobba med. Men goda scones blev det i alla fall :)

Av Eve - 4 mars 2008 17:25


Det knäcker mig. Jag klarar inte av det här. Har aldrig kunnat hantera misslyckanden, och att misslyckas varenda dag, varenda gång jag försöker. Jag vet inte vad jag ska göra. Känns inte som om jag någonsing kommer klara det. Och jag vet inte ens vad jag ska göra åt det. Vet inte hur jag ska hantera det. Visst var fysik A & B jobbiga, men då kunde jag i alla fall räkna de flesta uppgifterna. Nu kan jag inte räkna en enda längre. Funderar på att skita i det helt, skit i att göra tentan, plugga i sommar istället. Är tre veckor till tentan, och det finns inte en chans att jag kommer lära mig att räkna fysik till dess, lära in en hel kurs...


Nej, nu får det räcka med negativitet och självömkan. Nu, diska, sedan yoga, och sen mer fysik. Jag ska förstå det, så är det bara! Det finns inget annat alternativ!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards