Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Eve - 24 februari 2008 21:15


Hemma efter filmen. Idag var det "The Dark is Rising". Helt okej film, lite förutsägbar bara. Speciellt tjejen som visade sig vara ond. Sedan påminde den lite om Sagan om ringen och Harry Potter till och från. Dock ändå en rätt härlig film, tyckte om deras hus. Och kul med stor familj.


Annars har jag inte fått mycket gjort idag. Suttit med kemin, men det slutade med att jag inte hade någon som helst aning om hur jag skulle räkna ut sakerna. Försökte med fysiken, men det visade sig för svårt det med. Läst igenom labbrapporten, orkade dock inte riktigt engagera mig i den. Satt och läste "Din gränslösa styrka istället". Riktigt intressant bok det.


Har kommet en massa snö idag, tror nästan det är uppemot en decimeter. En halv åtminstone. Så vackert när det är snö ute.

Av Eve - 24 februari 2008 14:36


Ännu en dag när jag undrar vad jag tror att jag håller på med egentligen. Inte nog med att fysiken känns omöjlig, nu är kemin lika svår, och dessutom mycket mer ologisk.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards