Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Eve - 23 februari 2008 21:38


Okej, vad var grejen med sladden? Jag bara undrar... Fast det var iaf en röd och fin sladd...


Bästa startfältet hitills var det i alla fall... Kul att Frida gick vidare, så himla skön låt, som man blir så glad av. Och Björn Gustavsson är verkligen underbar :) Vidare förstår jag inte alls kritiken mot Nor, hon är riktigt skön ju. Fast ifs, hon är ännu ett tecken på att skåningar håller på att ta över Sverige... Om ett per år kommer det inte längre att finnas ett Sverige, bara ett enda stort Skåne.


Inte alls paranoid nej...

Av Eve - 23 februari 2008 20:27


Operasångerskan var också bra. Dock tänker jag inte försöka sjunga opera. Inte ens i duschen. Ska var snäll och bespara mina grannar det.

Av Eve - 23 februari 2008 20:16


BWO. Tyckte om deras låt. Och kul med deras konstiga scenkläder. Speciellt Bards, han påminde om Gustav Vasa (de bilder jag sett iaf). Sångarens var nog de fulaste kläderna jag sett hitills i melodifestivalen den här säsongen. Dock är nog han snyggast.,. Jaja, speciell smak har jag allt ibland... Det får man ha ;)

Av Eve - 23 februari 2008 19:41


Pluggat kemi och tittat på tv idag. Ingen vidare bra kombination, lite svårt att koncentrera sig på kemin när det är något intressant tv-program. Och när det är något dåligt, zappar man runt till man hittar något bra. Fick således inte så mycket gjort, memen, det är bara mig själv det slår tillbaka på så. Dessutom är kemin inte precis lätt hlr längre. Pratat med mamma en sväng också, de har i alla fall inte blåst bort därnere. Och vårväder har de också. Lite skillnad mot oss häruppe, här snöade det idag istället. Gör dock inte mig så mkt, kan gärna få vara snö ett tag till.


Nu är det matlagning på gång, ris och lax. Sedan blir det melodifestival...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards