Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Eve - 28 januari 2008 20:21


Idag har jag:


- konstaterat (igen) att jag inte har något liv. Så går det när man läser till civilingenjör 112 mil hemifrån.

- konstaterat att jag inte tycker om fysik. Igen. Ha, jag går verkligen rätt utbildning. *-)

- haft en otroligt tråkig kemiföreläsning. Vi gick efter halva. Seriöst, kände inte riktigt för att sitta kvar när föreläsaren (ofta sublimt) konstaterar att vi är dumma i huvudet. Samt inte förstår varför vi behöver raster. Seriöst, 90 minuter orkar man inte med med en bra föreläsare. Tappade tråden efter 20 minuter. Således var det lika bra att gå när vi väl fick rast. Och inte tänker jag gå på fler av hans föreläsningar inte.

- konstaterat att jag hatar ordet orbitaler (ovanstående föreläsares fel!)

- flamsat en del

- fått reda på en massa underliga saker (såsom att det bor en kille i min klädkammare, samt att jag har gått den här utbildning förut, och numera bara är anställd av skolan för att hjälpa klasskamrater. Eller hur *-) samt diskuterat 100 poängssystemet. Inga vidare kommentarer krävs. Kort sagt spårade vi ur lite.)

- gjort lite yoga

- diskat

- konstaterat (för 100:de gången) att jag hatar att diska.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards